Workshopy

Jedná se o praktickou formu vzdělání v menším množství účastníků, díky čemuž může přednášející rozebrat konkrétní téma více do hloubky a individuálně se Vám věnovat. U nás se můžete těšit na 10 workshopů na různá témata. Jejich seznam naleznete níže.

Jak se registrovat na workshopy?

Na workshopy se bude možnost přihlásit v den konání akce, a to ráno na informacích. Každý se bude moci přihlásit pouze na 3 workshopy, které se nekonají ve stejný čas. Množství účastníků na workshopech je omezené, proto doporučujeme přijít co nejdříve, než budou všechna místa zabrána.

Seznam workshopů

5 komunikačních postojů pro úspěch v e-commerce

začátečník

60 minut

Během tohoto interaktivního workshopu si osvojíte 5 vysoce účinných komunikačních postojů, které pomohou zvýšit dopad vaší komunikace a dosáhnout lepších výsledků. Projdete si řadou praktických cvičení, díky kterým zlepšíte své komunikační dovednosti. Budete se učit, jak prostřednictvím nonverbální ... Zobrazit více

Během tohoto interaktivního workshopu si osvojíte 5 vysoce účinných komunikačních postojů, které pomohou zvýšit dopad vaší komunikace a dosáhnout lepších výsledků. Projdete si řadou praktických cvičení, díky kterým zlepšíte své komunikační dovednosti. Budete se učit, jak prostřednictvím nonverbální komunikace můžete měnit vnímání o sobě, zvýšit svou důvěryhodnost i budovat empatii. Také se dozvíte, jak neverbální komunikace souvisí se způsobem, jak přemýšlíme, a jak je vzájemně sladit. Aniž bychom si to uvědomovali, naše mozky jsou extrémně citlivé na jakékoli nesoulady! Naučíte se, jak prostřednictvím komunikačních postojů efektivně řešit konflikty, jak využívat komunikaci k tvorbě pozitivního pracovního prostředí, a jak využít komunikační techniky k rozvoji týmu. Tento workshop vám nabízí šanci zlepšit komunikační dovednosti, což je klíčové pro úspěšné řízení e-shopu a v důsledku i pro zvýšení prodeje. Poskytne vám konkrétní a praktické nástroje, které můžete okamžitě použít v praxi. Zároveň lépe porozumíte neverbální komunikaci a naučíte se ji využít k efektivnímu řízení svého týmu.

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • poznámkový blok

Zákaznické recenze jako prodejní nástroj

začátečník

60 minut

Proč je tak důležité sbírat recenze od zákazníků. Jak díky produktovým recenzím a pozitivním hodnocením e-shopu budovat značku a důvěru ve Váš on-line byznys. Strategie získávaní autentických a pozitivních recenzí od skutečných zákazníků.

S sebou si vemte:

  • poznámkový blok

Zaměřte se na Google Analytics 4

začátečník

60 minut

Workshop vám přiblíží Google Analytics 4 a srovná s Universal Analytics, abyste měli představu o tom, proč je přechod na nejnovější verzi nezbytný. Získáte praktický návod na to, jak v Analytics 4 vše správně nastavit, abyste dosáhli optimálního měření a dokázali efektivně vyhodnocovat data. Detailn... Zobrazit více

Workshop vám přiblíží Google Analytics 4 a srovná s Universal Analytics, abyste měli představu o tom, proč je přechod na nejnovější verzi nezbytný. Získáte praktický návod na to, jak v Analytics 4 vše správně nastavit, abyste dosáhli optimálního měření a dokázali efektivně vyhodnocovat data. Detailněji projdete atribuční modely, značkování i samotné měření reklamních kampaní. Na závěr se seznámíte s nastrojem BigQuery, který dokáže uchovávat starší data než Google Analytics 4, což při práci s nimi rozhodně oceníte. Navíc umožňuje i jejich rychle dotazování nebo efektivní backuping. Tip: Po přihlášení do workshopu doporučujeme už být v Analytics 4, ve kterých si společně projdeme všechny nezbytné kroky pro optimální měření a vyhodnocování dat pro e-shopy.

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • notebook
  • přístupy do Google Analytics 4

Jak automatizovat a zrychlit na e-shopu expedici a vylepšit skladování?

začátečník

60 minut

Na workshope si ukážeme, ako používať nástroj “Automatizace objednávek” a vďaka nemu plane automatizovať 90% stavov objednávok, aby ste už nemuseli toľko klikať. Zároveň si prejdeme proces expedície, ako expedíciu zrýchliť o polovicu a ako správne skladovať produkty na sklade - prejdeme si označenie... Zobrazit více

Na workshope si ukážeme, ako používať nástroj “Automatizace objednávek” a vďaka nemu plane automatizovať 90% stavov objednávok, aby ste už nemuseli toľko klikať. Zároveň si prejdeme proces expedície, ako expedíciu zrýchliť o polovicu a ako správne skladovať produkty na sklade - prejdeme si označenie skladových pozíc, inventúru, naskladňovanie, značenie produktov a iné.

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • poznámkový blok

Nastavte správně customer journey a předejděte chybám, které stojí statisíce

začátečník

60 minut

Firmy mají desítky různých touchpointů se zákazníky, často jim chybí celkový pohled a propojení aktivit. Podíváme se na konkrétní příklady jak to změnit a co vám správně nastavená customer journey může přinášet a jak díky ní bude lépe řídit svou firmu což se odrazí v konverzním poměru.... Zobrazit více

Firmy mají desítky různých touchpointů se zákazníky, často jim chybí celkový pohled a propojení aktivit. Podíváme se na konkrétní příklady jak to změnit a co vám správně nastavená customer journey může přinášet a jak díky ní bude lépe řídit svou firmu což se odrazí v konverzním poměru.

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • poznámkový blok

Jak přemýšlet nad značkou, aby si vás zákazníci zapamatovali?

začátečník

60 minut

Jak začít s hledáním identity značky, aby vše dávalo smysl? Jak najít svůj styl a jednotně komunikovat na všech kanálech? Na workshopu si na praktických ukázkách ukážeme, jak pracovat s kreativou, aby u vás lidé nejen nakoupili, ale hlavně si vás zapamatovali. Kdo totiž zákazníky nudí, nemá v e-comm... Zobrazit více

Jak začít s hledáním identity značky, aby vše dávalo smysl? Jak najít svůj styl a jednotně komunikovat na všech kanálech? Na workshopu si na praktických ukázkách ukážeme, jak pracovat s kreativou, aby u vás lidé nejen nakoupili, ale hlavně si vás zapamatovali. Kdo totiž zákazníky nudí, nemá v e-commerce šanci.

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • poznámkový blok

Daně e-shopu v mezinárodním prostředí - one-stop-shop prakticky

začátečník

60 minut

Co je to one-stop-shop a proč musíme prodávat zákazníkům z EU zboží s různými sazbami DPH. Limity povinné registrace k DPH v EU a pro one-stop-shop – co je výhodnější? Můžu zahraniční DPH ignorovat a prodávat zboží pouze s českou DPH? One-stop-shop v praxi – jak zjistit sazbu DPH mého zboží v Německ... Zobrazit více

Co je to one-stop-shop a proč musíme prodávat zákazníkům z EU zboží s různými sazbami DPH. Limity povinné registrace k DPH v EU a pro one-stop-shop – co je výhodnější? Můžu zahraniční DPH ignorovat a prodávat zboží pouze s českou DPH? One-stop-shop v praxi – jak zjistit sazbu DPH mého zboží v Německu/Rakousku/Maďarsku nebo Slovensku? Které účetní/ERP software je na one-stop-shop připraven?

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • poznámkový blok

Vytvořte si chytrého chatbota, který vám ušetří čas a zvýší počet objednávek

začátečník

60 minut

Naučte se využívat chatbota k tomu, aby vám odfiltroval nerelevantní dotazy, poskytnul návštěvníkům rychlé a přesné odpovědi a navedl je na ten správný produkt. Pomůže vám tak získat více času na ostatní činnosti, které si přes den vyžadují vaši pozornost. Že neumíte programovat? Nevadí. Na workshop... Zobrazit více

Naučte se využívat chatbota k tomu, aby vám odfiltroval nerelevantní dotazy, poskytnul návštěvníkům rychlé a přesné odpovědi a navedl je na ten správný produkt. Pomůže vám tak získat více času na ostatní činnosti, které si přes den vyžadují vaši pozornost. Že neumíte programovat? Nevadí. Na workshopu si ukážeme, jak si jednoduše a rychle sestavit vlastního chatbota, aniž byste potřebovali jakékoliv znalosti programování.

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • poznámkový blok

Jak zdarma propagovat e-shop díky PR?

začátečník

60 minut

S jakými informacemi přijít, aby novináři chtěli o vašem e-shopu sami a zdarma psát? Pojďte se na váš obchod podívat očima novináře, zjistěte, co je pro média z vašeho podnikání zajímavé, jak o tom správně napsat a komu vaši zprávu poslat. Tvůrčí workshop pro lidi z marketingu, majitele e-shopů a ko... Zobrazit více

S jakými informacemi přijít, aby novináři chtěli o vašem e-shopu sami a zdarma psát? Pojďte se na váš obchod podívat očima novináře, zjistěte, co je pro média z vašeho podnikání zajímavé, jak o tom správně napsat a komu vaši zprávu poslat. Tvůrčí workshop pro lidi z marketingu, majitele e-shopů a kohokoliv, kdo chce svůj byznys dostat bezplatně do novin.

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • poznámkový blok

Naučte se číst výsledky reklam na Facebooku a Instagramu

začátečník

60 minut

Když vidíte čísla reklamy v Business Manageru, rvete si vlasy? Pak je workshop pro vás. Ukážu vám, jak interpretovat data a rozumět jim. Jednoduše vám vysvětlím, co znamenají jednotlivé sloupce ve Správci reklam. Navíc vás naučím kouzelnou větu, která je skvělý pomocník pro vyhodnocování.... Zobrazit více

Když vidíte čísla reklamy v Business Manageru, rvete si vlasy? Pak je workshop pro vás. Ukážu vám, jak interpretovat data a rozumět jim. Jednoduše vám vysvětlím, co znamenají jednotlivé sloupce ve Správci reklam. Navíc vás naučím kouzelnou větu, která je skvělý pomocník pro vyhodnocování.

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • poznámkový blok